CRM – Customer Relationship Management

Οι CRM λύσεις του Ομίλου περιλαμβάνουν ιδιοπαραγόμενες και διεθνείς λύσεις, που βοηθούν τις επιχειρήσεις να βελτιώνουν τις επικοινωνίες, τη συνεργασία και την εφαρμογή μιας πελατοκεντρικής στρατηγικής σε όλο τον οργανισμό.

Επιτρέπουν σε επιχειρήσεις και οργανισμούς να κεντρικοποιούν και να διαχειρίζονται πληροφορίες από διάφορα κανάλια και διευθύνσεις, προσφέροντας μια extended relationship management εμπειρία. Καταγράφοντας κάθε αλληλεπίδραση με πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες, και εξωτερικά πρόσωπα, δημιουργούν στατιστικά στοιχεία και αναφορές που βοηθούν στη βελτιστοποίηση των εταιρικών διαδικασιών και την αποτελεσματική αξιοποίηση ευκαιριών ανάπτυξης.

Καινοτόμα εργαλεία που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα & αναβαθμίζουν την εμπειρία του πελάτη!

Διαχείριση επαφών/πόρων

Καταγραφή στοιχείων πελατών, συνεργατών και προμηθευτών. Διαχείριση πληροφοριών από διάφορες πηγές, παρακολούθηση διεπαφών με πελάτες, προμηθευτές και άλλους εταίρους σχετικά με αγορές, επικοινωνίες και προτιμήσεις.

Δραστηριότητες/Ευκαιρίες πωλήσεων

Οργάνωση και παρακολούθηση των leads, διαχείριση pipeline, αυτόματη δημιουργία προσφορών, ανάλυση δεδομένων για τη δημιουργία προβλέψεων σχετικά με μελλοντικές πωλήσεις βάσει κριτηρίων, ενημέρωση status πωλήσεων και ευκαιριών.

Merchandising-Ερωτηματολόγια

Διαχείριση πελατών, επαφών, ειδών & ανταγωνισμού. Καταγραφή αποθέματος ειδών και τιμοληψία σε σημεία πώλησης. Πληροφορίες τοποθέτησης και διάταξης ραφιού. Ερωτηματολόγια, με δυνατότητα έξυπνης διαχείρισης της σειράς των ερωτήσεων και καταγραφή ανταγωνισμού.

Visit Plan

Δυναμικά και κυκλικά πλάνα συναντήσεων, επαναληπτικά πλανά συναντήσεων βασισμένα σε παραμέτρους επισκεψιμότητας, διαχείριση κύκλου επισκέψεων επαφών, ομαδοποίηση σημείων, διαμόρφωση πλάνου πάνω σε χάρτη, optimal routing, και απολογισμός ενεργειών.

Ολοκληρωμένο σύστημα Loyalty

Διαχείριση καρτών μελών (loyalty cards), παρακολούθηση κανόνων ποντοδοσίας (loyalty rules), κανόνων απόδοσης πόντων (redemption rules), καθώς και δικαιωμάτων (privileges) που αποδίδονται σε πελάτες. Παρακολούθηση ιστορικού ποντοδοτούμενων συναλλαγών και ιστορικό πόντων ανά πελάτη.

Segmentation Tool

Εργαλείο αναζήτησης και τμηματοποίησης επαφών/πελατών βάσει κριτηρίων. Αναζήτηση σε master data, κινήσεις ERP, δραστηριότητες CRM, υπόλοιπα πελατών, απαντήσεις ερωτηματολογίων, εντός των εφαρμογών ή σε εξωτερικές πηγές. Ευκολία αναζήτησης με λογική natural language query.

Multichannel εξυπηρέτηση πελατών

Αυτόματη μετατροπή των threads επικοινωνίας των Facebook, Twitter και Instagram σε αιτήματα, εργασίες, συναντήσεις και ευκαιρίες πώλησης, μέσα στο CRM επιτρέποντας την εξυπηρέτηση και επικοινωνία με τους πελάτες απευθείας από τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης.

Ενέργειες Telemarketing

Εξελιγμένες δυνατότητες διαχείρισης επαφών, προγραμματισμού κλήσεων και αναλυτικού monitoring, που ενισχύουν την επιτυχή υλοποίηση και παρακολούθηση των τηλεφωνικών εκστρατειών.

Εξοδολόγια & Timesheets

Δυνατότητα λεπτομερούς καταγραφής του χρόνου εργασίας, των δραστηριοτήτων και των εξόδων των στελεχών. Εξασφαλίζει ακρίβεια και διαφάνεια στη διαχείριση του χρόνου και των εξόδων, προωθεί την παραγωγικότητα και επιτρέπει λεπτομερή ανάλυση των δραστηριοτήτων.

M.I.S.

Πλούσια πληροφόρηση για τη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών, την ενίσχυση των σχέσεων με τους πελάτες και την αύξηση της αποτελεσματικότητας του τμήματος πωλήσεων. Προσφέρει συλλογή, ανάλυση και ερμηνεία δεδομένων που σχετίζονται με τις πελατειακές σχέσεις, τις πωλήσεις, τις επικοινωνίες και τα δεδομένα συμπεριφοράς.

Ξεκίνα το digital transformation της επιχειρησής σου
με τους καλύτερους συμμάχους

PYLON CRM Hybrid

PYLON CRM Hybrid

Πλατφόρμα διαχείρισης σχέσεων πελατολογίου, προσαρμοσμένο στις ανάγκες & το μέγεθος κάθε επιχείρησης.

Galaxy CRM

Galaxy CRM

Σύγχρονο, ευέλικτο CRM λογισμικό που οργανώνει, διαχειρίζεται & βελτιστοποιεί τις σχέσεις επιχείρησης-πελάτη.

Dynamics 365 for Customer Service (CRM)

Dynamics 365 for Customer Service (CRM)

Cloud λογισμικό Εξυπηρέτησης Πελατών με έμφαση στη Διαχείριση Πελατών και την ομαδική συνεργασία.

Dynamics 365 for Sales (CRM)

Dynamics 365 for Sales (CRM)

Cloud πλατφόρμα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων CRM, που βελτιστοποιεί τις πωλήσεις και τις πελατειακές σχέσεις. 

Academy 365 Accelerator

Academy 365 Accelerator

Λύση διαχείρισης υποψήφιων σπουδαστών, προγραμμάτων και προσωπικού αποκλειστικά για τον κλάδο της Τριτοβάθμιας Ιδιωτικής Εκπαίδευσης
Θέλεις και εσύ η επιχείρησή σου να κάνει το επόμενο βήμα στη νέα ψηφιακή εποχή;

Μας Εμπιστεύονται

Case Studies

Δες πως αξιοποίησαν τις λύσεις μας οι πελάτες μας

Είπαν για εμάς

Η 30ετή επιτυχημένη πορεία της εταιρείας μας στην Ευρωπαϊκή αγορά, στηρίζεται σε επιτυχημένες συνεργασίες και στρατηγικές ενέργειες οργάνωσης και δόμησης του οργανισμού μας. Τα προηγμένα πληροφοριακά συστήματα που διαθέτουμε, μας επιτρέπουν την άμεση ενημέρωση και τον επιτυχή στρατηγικό σχεδιασμό. Η σωστή πληροφορία είναι η δύναμη της επικοινωνίας σε όλα τα επίπεδα.

Δημητρόπουλος Παναγιώτης

Πρόεδρος MEGA SYSTEMS AEBE

Είμαστε ικανοποιημένοι διότι έχουμε εξασφαλίσει πλήρη έλεγχο των καταστημάτων μας, ενώ οι πελάτες μας είναι περισσότερο ευχαριστημένοι, με αποτέλεσμα να έρχονται και να ξανάρχονται. Το σύστημα παρακολουθεί το ρυθμό ανάπτυξης της εταιρείας μας και ακολουθεί τη στρατηγική μας. Μας προσφέρει ουσιαστική και αξιόπιστη πληροφορία, οδηγώντας μας στη λήψη σωστών επιχειρηματικών αποφάσεων.

Χρήστος Τσόλια

Διευθύνων Σύμβουλος, OXFORD COMPANY

Με τη συνεργασία μας με την Data Communication και τον Όμιλο Epsilon Net, μέσω των Microsoft λύσεων, αποκτήσαμε μια ολοκληρωμένη λύση που μας εξασφάλισε την ευελιξία που χρειαζόμασταν να εστιάσουμε σε αυτό που έχει πραγματικά σημασία για εμάς, την παροχή ποιοτικών, ασφαλών και προσιτών ιατρικών ειδών στους πελάτες μας. Για εμάς κεντρικός άξονας είναι ο άνθρωπος και η ευημερία του, για αυτό η ποιοτική και έγκαιρη εξυπηρέτηση των πελατών μας είναι αδιαπραγμάτευτη. Με την υλοποίηση αυτής της λύσης, καταφέραμε όλα τα εμπλεκόμενα τμήματα να αποκτήσουν άμεσα, ολοκληρωμένη εικόνα για την πορεία των εργασιών, με αποτέλεσμα την αμεσότερη και αποδοτικότερη εξυπηρέτηση των τελικών πελατών μας.

Μιχάλης Γερμανός

Διευθυντής Επιχειρησιακής Ανάπτυξης, Γερμανός Ιατρικά

Η επένδυση στο Galaxy αποτελεί για την εταιρία μας στρατηγικό πυλώνα λειτουργίας και μελλοντικής ενδυνάμωσης. Η μέχρι σήμερα γρήγορη ανάπτυξη και τα μελλοντικά μας σχέδια συνέθεσαν ένα περιβάλλον πολλαπλών αναγκών για ολοκληρωμένη αυτοματοποιημένη διαχείριση, λειτουργία και πληροφόρηση σε όλα τα στάδια. Το Galaxy μας παρέχει όλες τις λύσεις που αναζητούσαμε και χάρη στις συντονισμένες και μεθοδικές προσπάθειες της Epsilon SingularLogic και τη στενή στρατηγική συνεργασία που έχουμε χτίσει τις προηγούμενες δεκαετίες, καταφέραμε και ολοκληρώσαμε το έργο σε συντομότερο διάστημα. Η λειτουργική ενίσχυση που το Galaxy μας προσφέρει ήρθε μάλιστα την κατάλληλη περίοδο, καθώς οι εντυπωσιακά αυξημένες πωλήσεις δεν θα μπορούσαν να ικανοποιηθούν αποτελεσματικά, αν δεν είχε γίνει η επένδυση. Πλέον, εξυπηρετούμε τους πελάτες μας ταχύτερα, εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη αγοραστική εμπειρία, έχουμε τον έλεγχο και την αμεσότητα της πληροφόρησης και λαμβάνουμε γρήγορα αποφάσεις.

Ευάγγελος Μανουδάκης

Γενικός Διευθυντής της myshoe Ν.Ι.ΜΙΝΟΓΛΟΥ Α.Ε.

Η Oscar αναπτύσσεται δυναμικά τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στις αγορές του εξωτερικού, σε ένα έντονο διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον. Γι΄ αυτό επιλέξαμε την Epsilon SingularLogic και το Galaxy. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να έχουμε δίπλα μας συνεργάτες που αντιλαμβάνονται τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε και ένα σύγχρονο πληροφοριακό σύστημα που μπορεί να ανταποκρίνεται με ευελιξία και να στηρίζει την ανάπτυξή μας.

Απόστολος Αράπογλου

Γενικός Διευθυντής, Σοκολατοποιία OSCAR

This site is registered on Toolset.com as a development site.